Yeaaaah buddy!!

När man går runt med det där dumma leendet som får folk att tro att man är upp över öronen förälskad i nån. Det var typ jag igår. Men inte för att jag e kär utan för att jag va så jävla nöjd me min dag. Började morgonen med ett Bodybalancepass. Åkte hem, åt frukost/lunch och sen åkte jag me Fessy o EMil till skolan. Var med på deras lektion ett litet tag innan jag gick till studievägledaren och snacka om min framtid, PEPP! Hann snacka me två studievägledare till o me.
 
Efter att ha varit i skolan drog jag runt i stan lite och tittade  i affärer innan jag åkte till Jakan och fixa naglarna.
 
Kom hem och bytte om till träningskläder återigen. Sen åkte jag med Beatrice upp till centrum och körde dubbelpass, yogalates och bodycombat. Kan säga att jag sov somna på två sek när jag kom hem! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0