Livet

Nu mår jag bra. Riktigt jävla bra! Längesen jag faktiskt fick njuta såhär, ingen ångest som äter upp en. Får var aung och dum lite till, eller aa inte dum, fri. Ung och fri!
 
Haft det sååå bra. Saknat mina bröder Fessy och Verutt för de har jag inte hängt me på hela helgen. Men jag har haft mina andra brdöer tack o lov. Fredag va en riktig njutarfredag. Jag, Fessy och Paulina satt i solen och käkade lunch i Vby sen åkte vi in till stan för att göra lite olika ärenden på våra håll. Fessy åkte för o jobba och jag o Paulina rullade tillbaka till orten och köpte tacos. Fredagsmyyyyys!! Åkte hem till P, lagade maten, bastade, hade inpackning o grejor.
 
Vaknade bra utvilad och åkte me family till Kista. Jonas fick en kostym till studenten! Riktigt nice! Vi fikade lite och sen åkte vi hem. Chillade lite sen kom kusin! Chillade ett tag till sen åkte vi in till stan med Paulina, Zacki och Emil. Förade på the crib, Angelica med sällskap kom o sen drog vi ut för o klubba. Efter mycket om och men delade vi dock på oss. För många viljor. Jag, kusin, Emil, Paulina o Zacki hamnade på Kristall. Sjuuuukt blandat med folk. Allt från killar i dreads, till killar i kostym, till nykläckta artonåringar, till folk, med lite mer...våran stil haha. Va riktigt nice, vi daaaaansaaaa. Lyckan gjord!
 
O idag vaknade jag efter allt för få timmars sömn, käka jävla bra brunch med Paulina o sen har vi bara stekt i solen hela dagen! Anna kom o chillade med oss ett tag också. Så en söndag ska va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0