tisdag

När man lägger vila på sista plats. Helgen har varit sjuk. I fredags käkade jag först lunch med Lager. Sen mötte vi Jenna, Cia, Malin, Jossan o Tua för en fika i stan. Första gången jag träffade Jenna och Cia på 3 månader, snacka om kramkalas!!!
 
Sen på kvällen förade jag, Bea och Elin hemma hos Bea innan vi taggad e ut. Hade en awesome night och sov 3 timmar innan jag klev upp för att jobba heldag. Var galet pigg på jobbet, men inte lika pigg efter då jag tillsammans med Saron åkte till Fessys kolonilott. Där grillade jag, Fessy, Saron, Haile, Meron, Hermon, Brian och hans kompis lite mat. Eller aa de, grilla, jag satt mest och drack läsk och fick allt serverat. Efter att ha fått lite mat i magen, taggade jag till. Så jag, Haile och Fessy drog till Olssons skor där Hailes brorsa djade. Var riktigt nice. Fem timmars sömn på den. Sen upp och jobba igen. Ännu en heldag. 8 timmars sömn och 16 timmars jobb. Kände mig oövervinnlig. Idag börjar dock skiten komma i fatt mig. Tränade igår med Bea och idag med Fessy. Efter kesoplättslunch i solen börja jag känna mig förkyld. Knaaaas. Va ingen rolig dag på jpobbet sen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0