Best way to not get your heart broken is to pretend you don´t have on

Juni/Juli 2013
"Men gud jag klarar verkligen inte såna här saker.  My nerves cant handle this!! När saker går för bra blir jag typ livrädd. Dags att sluta med det. Inte ett bra sätt att leva på. Dessutom kommer jag väl bli störd i huvet av det till slut :P"
 
"Kan inte sluta le. Hoppas inte jag behöver sluta göra det heller"
 
"Fnissar som en liten flicka. Haft en underbar semester och imorron åker vi hem. Fick ett underbart sms idag också. Kan inte sluta le. This is life."
 
"Om det bara kunde bli lördag också skulle vara helt fantastiskt. Längtar så mycket att det nästan e pinsamt haha."
 
Haft en underbar helg. Kan jag skriva så utan att låta för cheesy? A har varit här och hälsat på från Karlstad.
 
Lås in skiten(va ju fint så länge det vara haha) i en låda och kasta den. Gone, finito, done. En dag senare back on track again. Jag har ett hjärta, men det e skottsäkert, bulletproof. du tar dig inte in."ingen kan få mitt hjärta"
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0