Det brinner

Kan vara typ den sämsta måndagen på länge. Jag ska fixa naglarna om ett litet tag så kanske mår bättre efter det. Hoppas det lugnar ner mig för just nu brinner kroppen. BRINNER!
 
Har haft en superlångmysighelg annars. I fredags så fixade jag bryna, shoppade med Fessy, tog en fika med Jenna och hade myskväll med Vera innan jag o Fessy drog på Halloweenfest hos Sharres kompis. Händelserik dag o kväll haha. I lördags så segade jag hela dagen för att sen dra ut med Bea och Elin. Vi hamnade på Stures där alla var uppklädda till tänderna!! Helt galet vad folk hade gått all in med halloweenutstyrelsen endast för att klubba. Vid hemresan träffade vi ju självklart på Awet, fattar fortfarande inte hur vi alltid lyckas XD
 
Så igår va man ju inte riktigt en krigare, men jag gick upp, plugga, träna med Bea och hennes kompis och chilla med Fessy.
 
Kunglig helg! Kanske därför jag brinner denna måndag....Ups måste ha sina downs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0