Slut i rutan

Tror aldrig jag varit såhär slut efter en skoldag. KOmmer knappt ihåg vad jag heter alltså. Tänkte ta med mig matlåda imorron då det blir en nästan lika lång dag då, kan ju bara säga att NEJ jag har ångrat mig, tänker ej ställa mig o steka kesoplättar ikväll. Får köpa nåt. Knappt sovit de senaste två nätterna av nån anledning jag inte riktigt kan svara på, trodde jag skulle sova gott igårkväll då jag var ute med Izze, Krause, Jesper och Henry o drack ett glas vin.
 
Annars har jag chillat likt en chillare hela helgen, först i torsdags med Vera, Awet och Paulina, sen va jag iförsig ute med IKEA girlsen och tillhörande sminkkurs på fredan, men lugna ner det lite hemma hos Hassan me Fessy o co på lördan. Söndan mös vi jag, Paulina, Fessy, Awet o Vera. Sen blev det måndag, Paulina åkte hem till London igen och vi styrde igång plugglivet igen. Festen bara fortsätter!
 
Är det förresten inte meningen att jag ska bli snyggare o snyggare, inte han? Världen bråkar med mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0