friday

Det är riktig psykos att kliva upp tjugo i sex. Har varit helt luddig idag. Satt och storlog för mig själv över hur vackert vattnet var mellan södra och årstaberg. Pratade med precis alla okända människor jag träffade på innan lektionen. Satt och garvade åt mina egna skämt när jag sen satt med nåra klasskompisar för att arbeta. Okej sistnämnda e standard...
 
Blev en fet tallrik kyckling och nudlar igår i Kista. Mötte upp min kusin innan jag mötte upp de andra. Fick se hans lägenhet, schyyyst utsikt från nionde våningen! :) Mötte upp Fessy o sen Vera, käkade MAAAT! Sen kom Krause och då gick vi i affärer lite innan vi åkte hem. Mosade i mig hela tallriken med mat, men va typ hungrig när jag kom hem igen :P
 
Okej ska sluta skriva om mitt matbeteende kan inte va hälsosamt.
 
"Ingen får mitt hjärta"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0