haha daaamn

"Jag tror precis jag hörde hur mitt hjärta gick i två... Faan jag som försöker vara så jävla kick-ass o ba skita i att vara lessen, finns andra, viktigare saker att spara sina tårar åt. Faan Faan Faan."
 
Skrivet för tre år sen. Jag kommerverkligen ihåg den dagen. JAG SVÄR PÅ ALLT ATT JAG HÖRDE HUR DET GICK SÖNDER. Nuförtiden har jag ju sen länge lappat ihop det me larssons klister (hähä) fått några tjuvnyp på hjärtat ytterligare ett par gånger av andra killar(inga viktiga, men ack så krävande ändå), men lever ändå ;D Och att HAN fick mig att känna så, kännas bara knäppt idag. Vi vet ju defintivt vem som missa något riktigt bra... Och inte var det jag ;D (damn den va grov)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0