Update!

Längesen sist. Har flyttat in i skolan, ångest, har redovisning och beskattningstenta på tisdag. Fått reda på att min evm tenta är godkänd men att de missat när de summerat poängen, feeeeestligt värre. Så i tentastressen ska jag få rätsida på det också.......
 
Har som sagt knappt haft ett liv. Hann dock fira Izze för två veckor sen på Nytorget och Spybar vilket var riktigt nice :D Massa mysigt sällskap! Förra helgen var jag och Carro hos Angelica i Eksjö. Landet deluxe, fick typ hjärtattack över hur litet det var, men det va fint :) Hann till o me festa loss där, det va ju en... upplevelse XD Fick höra av en Eksjöbo hur synd det va om mig som bodde i Stockholm. Jag undrade mest hur han hade överlevt de senaste 20 åren i Eksjö. Hade tagit död på mig iaf XD
 
Nej back to business!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0