I'm alive!! Än sålänge haha

Nu har hösten börjat! Iaf på jobbet. Så mycket folk att tiden bara flög iväg under hela helgen! Var helt slut igår när jag slutade, firade det med att gå hem, käka middag och plugga lite, stressad tjej, som inte ens behöver va stressad. Ska göra min seminarieuppgift idag också, gett mig själv tiden 2 timmar, ska lyckas haha (seg tänkare)
 
Har njutit lite av helgen iaf, i lördagskväll åkte jag o Fessy in till stan och satte oss med ett glas vin på Scandic Anglais, nåt vi helt klart borde göra fler gånger. Sätter oss liksom alltid i barer bara för och föra, skönt att ha baren som destination liksom (jupp gettin old). Fast tackar inte nej till fest liksom, så gammal e jag inte.
 
Nu studietime!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0