Thursday

Blev utgång och shopping! Hälsade på Jenna efter tentan på hennes jobb, hon hjälpte mig meed att hitta ett par nya pjucks :D Sen glodde jag runt lite till innan jag åkte hem, käkade lunchmiddag, fixade mig och åkte till gärdet för att möta upp lite klasskompisar. Va hemma hos en av grabbarna i klassen, Marcus och körde lite ölspel osv, sen åkte vi till Hellströms. Träffade på massa andra från vår företagsekonomiklass, and aaall I´m sayin is....Oooh my gooood, kommer bli spännande det här... :/
 
Blev liiiite besviken också, killarna har gått runt och snackat om hur mycket de gillar tequila, så självklart så hängde de på när jag ville shotta, meeeen de kunde ju faan inte shotta!! Shottarna smakade nästintill vatten och ändå höll killarna på o dö av eftersmaken, orutinerade hahaha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0