dem som vet, de vet

Jaa men asså så att eeeh, det e ju valborg idag...Det var ju kul för den 30 april.... Jävla tenta, ligger helt fel. Inte blev det bättre av att solen börja skina också. Sitter inomhus o pluggar, ganska skönt att slippa valborgshypen, alltid överskattat, dock blivit medbjuden på tre olika håll så planer hade jag ju inte stått utan iaf. Men kvalitetstekniken kallar på mig.......
 
Whats up förresten med att folk som inte känner mig bra tror att jag inte äter?! Får bara fler och fler kommentarer om det. Jag äter förfaan tre gånger så mycket som dem, tre gånger mer om dan. Kan de bara sköta sina egna liv?! Kanske råkar vara smal för att jag faktiskt tränar och tar hand om min kropp? They can kiss my abs! XD Shiiiiiet!
 
Jag o Bea var förresten och gymmade idag, körde ben men testade några chins/pullups mot slutet också. Börjar bli lite avis på Bea. Människan vakna en dag och kunde göra tre pullups på en gång. Jag klarar inte ens en hel ordentligt.... Hade dessutom publik i form av en gammal man med PT, gamla gubben så söt, han ville också köra chins/pullups efter att ha sett oss, PTn fick stress, gick nog lite för fort där hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0