Gymmet och jag, jag och gymmet

Med tanke på att dejtingbanan går sisådär, eller aa inte alls hahahaha, har jag inte en kärlek som hittills i alla fall inte svikit mig. Gymmet. Vi har hängt en hel del sen jag kom hem från LA, men det är först nu i mars, innan redovisningen som jag verkligen fastnat fastnat. Jag har typ flyttat in. Mår riktigt bra, blivit starkare och fortsätter jag i samma stil kommer magrutorna poppa fram till sommaren ;)
 
Känns saker dåliga finns det alltid nåt att dämpa ångesten med. Gymmet!
 
Påskhelgen höll precis på att bli kaos, plötsligt hände allt på en och samma gång, men sen kom lösningen!! pjuuuh, hoppas allt löser sig nu bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0