sturecompagniet

Nej nu börjar det gå överstyr det här. Jag unnade mig två glas vin igår för att jag varit så duktig och träna. Ungefär som att det var mitt lördagsgodis. Alltså nej Johanna, sluta!  Men ena vinet var iaf skitgott, och servicen för det andra var iaf skitbra även fast glas nummer 2 smaka skit :(
 
Jag o Fessy drog till Sturecompagniet i vanlig ordning och dansa loss. Älskar den klubben förutom när det e sliskkväll, vilket det tack o lov inte var igår. Det är ju typ enda klubben man kan gå till. Mycket folk, blandat folk, blandad musik och eeeh aaklubben har allt nice. Förutom att när du e nykter så dör vissa av vakterna för att bråka med dig, men vägrar slänga ut den där grabben/bruden som kryper ut från dansgolvet för att stå upp var alldeles för snurrigt. Stockholms nattliv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0