Tillfälligheter

Alltså gaaah det bor en riktig fegis i mig.
 
Saknar gymmet, men det är så himla mycket att göra, så jag hinner inte dit, määäääh. Varit i Malmö och Köpenhamn senaste dagarna. Så fint o mysig, fast Köpenhamn va sjukt kallt. Sprang in i Paulinas syrra av en slump där borta också. Fattar inte hur jag ständigt tajmar folk. Världen är liten! XD
 
Firade Emilia igårkväll, typ direkt efter att jag kommit hem från Malmö. Vi hamnade på Amba med alla tursiter och jag ställer mig frågorna: Hur många australiensare åker hit på semester(hur många som helst)? O vilka reseguider rekommenderar amba?
 
Parteeey tonajt! Men jag vet inte om jag vågar gå, feeet jobbigt hahaha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0