why does it feel so good, so good to be bad

Wooooooooooooow! Denna helg har varit kaos. Jag o Vera hämtade Paulina i torsdagskväll. På fredag köttade jag träning, lunch med Paulina, jobb och sen en middag + barhäng med allihopa eftersom Paulina va hemma. Sen blev det workie, lördag och söndag med sushimiddag hemma hos Anna därimellan. Trots tio timmars sömn vaknade jag på söndan hemma och visste inte ens vart jag var. Kul liv. Måndag vare bara upp och kötta plugg och jobb också. Skelade till slut på jobbet så trött var jag. Eller som Marcus tyckte att det hette "pitögd". Men han kommer från Skåne, man ska inte lita på honom hahaha.
 
O nu ere dags att andas tentaplugg tills på fredag. Livet är en fest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0