17 februari

Like the best day ever! Nej men faktiskt har min födelsedag hittills varit otroligt bra. Fått födelsedagssång sjungen två gånger för mig, frukost på sängen och varit på gymmet med Bea och Milena. EN HELT LEDIG, MYSIG DAG ALLTSÅ! Förra året va ju faan katastrof. Ville typ inte ens fylla år då hahaha. Men idag är det till o med vackert väder!! Typ vårvärme!! LYCKLIG!! Oikväll ska vi äta chokladfondue, mumma!! :D
 
Enda negativa idag...jag börjar bli gammal!! 23 år, för tio år sen trodde jag att jag skulle ha egen bostad, vara färdigutbildad och ha en unge typ. Tur att man blev lite realistisk senare o fatta att det bra länge man ska leva, måste hinna leva allt liksom (nog för att bostaden och att vara färdigutbildad hade fått komma snarast!! :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0