That´s wazzup

Slutat skriva hära helt typ. Har fullt upp me att fira mig själv (ego absolut haha) hänga me alla mina fina vänner, gå i skolan o träna. Ska plugga lite nu o sen iväg o träna för andra gången idag. Jag är så glad!
 
HAde ett riktigt bra förskottsfirande i lördags. De flesta av de bästa va här hemma hos mig och vi förkrökade, körde ölspel o mumsa på gott. Sen tog vi taxin in till stan där alla förvånadsvärt lyckades komma in på vardagsrummet. Dansa hela kvällen. Riktigt grymt firande, speciellt om man jämför med förra året, där gick jag ju bara ifrån med en brusten självkänsla (tänkte skriva brustet hjärta, men kände att det skulle va att krydda me en lögn)
 
Verkligen ett sånt här moment där man tänker, shiiet det här kunde jag inte se framför mig för ett år sen. Time Changes!
 
2014 blir mitt år, inge snack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0