I see fire

Igår kan ha varit världens längsta måndag, jag hann me så otroligt mycket. Började med att fastna med tåget på väg till skolan. Jag, Marcus och Chilan med kusin som vi träffa på spenderade morronen med att åka runt halva Sthlm för att komma till Södertörn. Väl framme flöt dagen på så snabbt. Sen åkte jag till Vby, tog en snabbfika med Jenna, hämtade ut paket, åkte hem o plugga o avslutade kvällen med en kopp te hos Fessy. Effektiv dag!
 
Börja nästan likadant idag. Kom nyss hem från gymmet, var där me Milena och Bea och körde ben. Kommer kännas imorron, har fyllt på med en proteinshake och smoothie från min nya mixer, mumma! Nu pluggistime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0