make some changes

Okej, får man göra lite ändringar i sina nyårslöften? Because I just did, jag har ändå resten av mina kvar, de som faktiskt är bra nog. Tog bort ett som bara va skit. Som jag aldrig kommer uppnå hur mycket jag än försöker, man måste ju faktiskt vara lite realistisk också. De andra, de ska jag göra så jävla bra. Just watch me!
 
Drömde att jag hade magrutor i natt. Det va en bra dröm tyckte jag, ännu softare om den blev verklighet.
 
Va i kista igår med Fessy och letade presenter till mamma och kläder till mig själv var det tänkt, slutade med att jag hitta lite fint till mamma och ett par skor till mig, har redan ett par liknande, duktig tjej....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0