movin on

Jupp, Johanna är hög på endorfiner, eventuellt nudlar! Varit o tränat två dagar i rad, rumpan är ÖM av träningsvärk men jag e nöjd. SItter och pluggar nu, mindre nöjd över det, vill bara få skiten överstökad.
 
Horoskop ska man inte lita på, eller senaste gången jag läste att en dag skulle bli min turdag och trodde på att detta skulle ske också blev min plånbok snodd, detta var två år sen. Jag läser fortfarande horoskop för skojs skull, och nu såhär i början av året så har jag läst ett par årshoroskop. I alla horoskopen står det att detta ska bli ett av de mest romantiska åren för mig nånsin. Nu tänker jag såhär...Om det här horoskopen faktiskt skulle stämma in, då det e flera olika som säger samma sak så... skulle väl inte det vara så svårt. Jag menar när har nåt år för mig nånsin varit romantiskt XD en liten söt chokladask och 2014 has nailed it haha XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0