nyårsdagen

Denna dag borde inte stå me i kalendern för den försvinner alltid haha.
 
Hade ett riktigt udda nyår! Jag o Fessy avslutade dagen me att luncha i Vby, på kvällen åkte jag o Jenna uppklädda med tusen systempåsar till Täby. Tuben och tre olika bussar sen va vi där. Riktigt äventyr haha. Käkade lite middag, pratade med Jennas kompisar ( de vi firade med alltså) o körde dricklekar. Sen va klockan 12, vi skålade och rörde oss mot stan. I en stor taxi, jävla fest! Kommer in till stan, krigar lite i Ambas kö, Arses och Denzel dyker upp och gör oss sällskap, kommer in på klubben, halva ligan går upp i rök, jag o grabbsen träffar på Sassan o hans gäng, jag o Sassan bestämmer oss för att ta en öl i baren och vips så är det bara vi två kvar. Epic fail.
 
Lyckades tappa/bli bestulen på plånboken på väg hem sen också. Bra start på det nya året, fest, fest.
 
Fick lite gos så jag mådde lite bättre sen iaf. Jag gillar mys :) Skeda, speciellt med Honom (Jupp det där va cheesigaste kommentaren 2014, det kommer inte ske igen)
 
ska inte öga, men kan de bli värre nu i år när det första jag gjort är att förlora plånboken (svaret e nog alltid ja på den frågan, saker kan bli kaos haha) Hope not, 2014, året jag tar över ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0