sprungit in i en vägg, alternativt glasvägg

Jag e ganska bra på att vara hypokondriker, tror att jag i 9 av 10 fall har cancer när jag har ont nånstans. Sen kör jag en helvändning o tror att det bara ska gå över om jag vilar lite. För det gör ju cancer(?!) eeeeh....
 
Men nu har jag nog på riktigt symtom för att jag har blivit utbränd/sprungit in i en vägg, alternativt glasvägg, då jag verkar missat den. Suttit som alla andra hypokondriker o lekt min egen doktor. Har VARENDA stressymptom man kan tänka sig. Haft VARENDA stressymptom man kan tänka sig. Men jag har ångat på i 110 ändå. Så nu e jag helt snurrig i bollen och illamående, kul liv. Fast sju år utan, biverkningar, hur kungligt e inte det egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0