Sunday morning

Alltså wow. Jag är ledig, klev upp vid halv 2 idag. Fatta den. Nästa vecka e det all in. BARA Johanna-egentid. Flyttar in på gymmet ( missed that)
 
Igår hade jag en riktigt bra kväll! Drack vin och drinkar hos Elin först med henne, Fessy och Bea. Sen åkte vi in till stan och efter lite trassel hamnade vi på Sturecompagniet. Jag hade riktigt kul, vi dansade på alla dansgolven förutom ett (där kaos rådde, shiit, så mycket folk, slagsmål, vi flög upp sekunden vi klev ner på dansgolvet) Sen kunde ju vissa människor bara lämna planeten tycker jag, but aint nobody got time for them.
 
När vi åkte hem sen sprang vi på Zacki också, något förvånade över att Awet inte va me haha, så jag fick sällskap en bit på vägen sen från Vby, mina egna bodyguards typ... eeeeh :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0