haha

Alltså gårkvällen....Jag hade två superbraiga partypinglor som sällskap, Petra och Elin, men säg mig vart va vi inte igår? Jag o Elin började me lite sangria på en uteservering i gamla stan, när Petra kom förflyttade vi oss till Rigoletto där vi chillade i baren med världens trevligaste bartender aka Petras kompis. Sen gick vi till oxid och Spy bar! Musiken på Spybar var underbart bra. Människorna på oxid innan var knäppa. Alltså på riktigt varenda jävel skulle komma fram o skaka hand o presentera sig som att vi var på en jävla konferens?!
 
Förövrigt insett vilken fullständig katastrof jag är, men det är väl bara gilla läget, ingen annan som kommer behöva spendera resten av sitt liv med mig, bara jag o jag kan nog klara det helt okej ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0