that´s what up

jag tror precis jag tryckt i mig ett kilo vattenmelon själv, har ont i magen, är inte hungrig överhuvudtaget och melonen är borta. Är det förresten normalt att sitta o garva ensam åt sina skämt? jag kommer aldrig vara ensam, jag har mina skämt. hahaha.
 
Nu e det vacaaaaay for real. I torsdags var sommarens första f12 kväll, var där me Fessy och Awet och träffade sen på halva LA-ligan. De enda som saknades(okej nåra fler haha) nästan va väl våra gamla roomies, men vi styr en reunion imorron, lite spontant sådära, tror inte vi varit samlade sen.... kan vara så illa att vi inte ens varit samlade sen jag o Fessy åkte hem från LA.
 
Haft min sista jobbhelg innan semestern också, förutom att det var drypande varmt, så var det faktiskt riktigt kul. Mina kollegor är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0