what is love

Så svettig som jag var igårkväll har jag aldrig varit tidigare, aldrig ens varit i närheten av att vara så lökig nånsin, inte ens i 30 graders värme i solen, när det e helt vindstilla. Vi firade Haile igår igen haha, fast med flera den här gången, var hemma hos henne först, hur många fönster vi än öppna så löka vi sönder. Alla hade lyckats komma i matchande svart och vitt, som om det vore värsta dresscoden haha. Efter ett par timmar hos Haile åkte vi in till Champell där hennes bror skulle spela. Där lökigheten börja på riktigt. Vi hade ett bord på övervåningen. Man kunde inte sitta vid bordet, då rann svetten, man kunde inte dansa då rann svetten. Det var knappt man kunde stå utomhus, det var så mycket folk så svetten rann. Var halvt utmattade av att ens andas hahahah, men Haile var skitglad så det var kul att se. Själv börjar jag dock tro att jag e för gammal för klubbar :P
 
Påväg från Champell så gick vi till Spy bar, in klev vi dock aldrig o påvägen hände en grej som verkligen gjorde att jag kände in yoooour face (jävla strippa) hahah.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0