everybody is fallin in love, and I´m here like... where´s is my abs?

Hahaha this is fun, alla har sommarkänslor, alla springer runt o e kära o pussas. O jag bara sitter här like?!?!?! Kul liv haha
 
Igår var en dag med fuuuull rulle! Först handlade jag o Vera all mat inför midsommar, sen åkte jag hem till Alex för att fira henne, vi var ett gäng tjejer från Ikea som fixade oss o åt lunch tillsammans! Sen åkte vi vidare till jobbet för där var det personalfest. Helt okej kul faktiskt! :P Bra sällskap, bra styrt och helt okej dansgolv, kände dock att jag hade helt fel dansoutfit, långklänning funkar inte riktigt till fest haha! Mina kollegor är awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0