summerburst all day eeerrrdaaaay

Alltså jag skulle kunna gå på summerburst varje helg, hela sommaren. Det är så sjukt jävla bra! I fredags märktes dock att det var fredagen den trettonde. Hann till o me en sväng till akuten då min vän gjorde illa armen :( när jag sen kom tillbaka till summerburst hittade jag verkligen inte tjejerna. Täckningen försvann o vi hade typ stress allihopa haha. Mitt i alltihopa sprang jag in i Lager o Jossan. Hahaha tjejerna måste trott jag va skvatt galen, så glad var jag över två ansikten jag kände igen XD Efter att de irrat runt me mig hittade vi till slut tjejerna!! Sen stod vi och hoppade runt tills det stängde!
 
Gick inte ut på fredagen, efter allt som hänt kände vi att turen inte va me oss och tog det säkra före det osäkra. Vaknade upp på lördan och börja köra igen :P Tog tacorester, jag, Bea o Elin hade sovit hos Elin så vi fixa o trixa innan Therese och Amanda kom. Sen blev det lite drinkar och vid femtiden var vi inne igen på Gärdet och skakade loss. Var en superkväll!! Finare väder, mindre huvudvärk för folk o mindre skador. Alltså man blir så lycklig av Summerburst. Fattar inte folk som inte vill gå för att de bara tycker house e helt ok och inte kan tänka sig att stå o lyssna på det i flera timmar. Jag hade ont överallt efter igår. Vi hamnade i den sandiga delen i slutet av kvällen och var riktigt smutsiga, men faan jag hade kunna kliva upp idag och dansa en gång till. Det är så äckligt jävla kul!!!! Rekommenderas dock att man inte tar alkohol, då blir man trött i kroppen efter ett par timmar och orkar inte dansa XD
 
Lördagskvällen avslutades med David Guetta i en random dansring av killar (WTF hahaha)
Längtar redan tills nästa år! Men nu ska jag njuta av sommaren!!!! :D (lånad bild hehe)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0