helst allt på en och samma gång

Måndagmorron och jag har redan skällt ut mig själv i huvet tre gånger. För jag får för mig saker jag ska iväg och göra. Va uppe knas förtidigt, har ingen ro att sova på vardagar. Knappt helger heller egentligen. Varit påväg upp till Vby för shopping (ser solen och vill ha nya kläder), påväg ut på promenad (men jag ska träna ikväll o dessutom promenera ner till Spånga) Så jag ska försöka ta det LUGNT, fixa mig i lugn o ro! Får se hur det går.
 
Helgen blev väldigt mycket som planerat! Fredagsmys med Izze, Emil och Krause. Såg filmen Pompeii bland annat, en riktig besvikelse, jag blev (förlåt för spoiler) faktiskt glad i slutändan då huvudpersonerna också dog haha.
 
Lördagen innehöll ett träningspass och en utgång på kvällen med Bea, Amanda och hennes kompis. Vet inte om det är alkoholen eller all dålig mat jag ätit under helgen, men min mage mår fortfarande lite sisådär. Kommer behöva vara nykterist på insparken i höst om det fortsätter såhär. Eventuellt bara shotta tequila (vilken fest hahaha) då min mage konstigt nog inte mår så dåligt av det (mest huvet istälet). Utgången var hursom nice! Helt starstruck av Soran Ismael ett tag och problem med konstiga tyskar i slutet av kvällen, men annars var allt tipptopp!
 
Söndagen innehöll en hel del teleuppdates med Fessy och Vera. Samt en stadig fajitasmiddag gjord av moi!
 
Idag ere la escuela som gäller och faddermöte efter det. Kommer bli blondietrion som tar hand om de nya. Eller som Mathilda tyckte att vi skulle vara, the triplets! Hahahah lillan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0