monday

Alltså igår fick jag och min kollega en riktig diss av en ganska okänd kollega faktiskt. Detta för att vi åt kesella och kvarg med jordgubbssmak. ´Vi båda ser oss som relativt nyttiga o sunda till livet, äter gott när vi vill, men försöker äta bra, tränar regelbundet. Den här andra kollegan satt där med sin lättkvarg (för lättversion vet vi ju redan är så bra?! hört om cocacola light?) och lekte lite finare lite bättre, vi åt ju bara socker tydligen. Efter 5 minuter kommer vi dock in på diskussionen om godis o hon berättar att hon dagen innan tryckt i sig 1,5 kg godis själv. För det va ju faktiskt lördag. ALLTSÅ HELLOOO? 1,5 kg!! Själv!! Härligt med folk som leker Guds bästa barn o sen avslöjar sig själv...
 
Så med den frustrationen ur världen! Den här veckan blir en bra vecka tror jag! Går i skolan tisdag, onsdag och jobbar onsdagkväll annars är jag ledig hela veckan!! Lycklig tjej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0