Utmana sig själv

Jag anmälde mig själv som fadder på vår skolas inspark. Min största fobi (kanske har någon större, men den är ännu tack o lov oupptäckt) är ju att stå och prata inför stora grupper med människor så därför tänkte jag att det kan vara en bra utmaning, då det kommer bli en hel del snack inför folk. Anmält och klart så kom vi till att bli indelade i grupper, jag och Matildorna blir drömtrion...tills vi får en till tjej från min klass som vill byta till vår grupp från en annan. Jag har utbytt tre meningar med denna tjej innan igår och vi har gått i samma klass sen i höstas?! OCh hon pratar inte ens?! Så nu e frågan, är detta en utmaning för henne också, att hon ska börja prata med folk, alltså överhuvudtaget eller är det ytterligare en utmaning för mig? att jag ska lära mig prata för två?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0