1 januari

Jaaa men precis som alla andra måste jag ju. Igår vare nyårsafton!! Middag hemma hos mig här först med Fessy, Krause, Emil o Zacki. En riktigt lyckad middag, tre rätters o grejer. Middag uppäten o drinkar uppdruckna så åkte vi till tekniska för nyårsfest som Awet o nåra av hans vänner fixat. Lite snurrigt tolvslag, då alla från festen skulle 7 våningar upp till en takterass för att skåla in 2015. Alla tappade bort varandra, hittade varandra o jaa... Haha Haile o hennes vänner som precis kommit lagom till tolvslaget kom knappt ut på terassen först. Men jag, Fessy, Emil o Krause hittade iaf varandra o skåla i champagne, kollade fyrverkerier. Vi hittade tills awet, Zacki, Arsema o de andra också, önskade varandra gott nytt år o sen fortsatte vi festen :D Riktigt bra nyår ändå :D
 
Så 2014 då, det har varit ett riktigt mellanår. Känns som att jag bara kört i gamla hjulspår, jobbat mina timmar, pluggat o köttat min pass på gymmet. Har ju gjort roliga saker också, men liksom inga WOOOOWs. Det blir det ändring på det här året, 110 % som gäller nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0